Site pictogram Keaton Online Marketing

U en jij, ik en wij

Update december 2022: Tijden veranderen.
Nog steeds is mijn eerste gedachte om u te zeggen tegen mensen die ik niet ken.

De laatste tijd zie ik echter steeds vaker de jij vorm verschijnen op websites. Hoewel nog een beetje onwennig, heb ik ook besloten om deze website om te gaan zetten naar de ‘jij’ vorm.

Dat kost even tijd, dus ik hoop dat je mij kunt vergeven dat jij en u nog even door elkaar gebruikt worden.

U en Jij

In het algemeen is de regel dat je kiest voor de aanspreektitel u of jij en dat vervolgens door de gehele website doorvoert.

Nu ben ik een beetje van de oude stempel en heb ik nog geleerd om pas jij tegen u te zeggen wanneer we elkaar wat beter kennen. Als ik u in levende lijven tegen zou komen dan zou ik dat ook doen.

Daar voel ik mij gewoon prettiger bij.

Wanneer u nu mijn blog gaat lezen dan wil ik echter wat persoonlijker en directer met u kunnen praten en heb ik er voor gekozen om jij te zeggen.

Mocht u via een blog artikel voor het eerst op de website binnenkomen, dan zult in het Blogartikel met jij aangesproken worden en op de hoofdpagina’s met u. Dan weet u dat maar alvast.

Ik en Wij

De activiteiten van Keaton Online Marketing worden voor het grootste gedeelte door mij, Maurice Smit, uitgevoerd. Online marketing is echter zo divers dat ik lang niet alles zelf kan en wil doen.

Gelukkig heb ik een team van specialisten om mij heen weten te verzamelen die het mogelijk maken om de klanten van Keaton Online Marketing altijd zo optimaal mogelijk te bedienen.

Daarom hebben we het op de website meer over wij en niet alleen over mij of ik. Dat staat trouwens ook een stuk vriendelijker. Vindt u ook niet?

Mobiele versie afsluiten